ده روش جذاب برای یافتن دوستان جدید هنگامی که تنها سفر می کنید. (قسمت اول)

 

آیا دوست دارید هنگامی که به تنهایی سفر می کنید دوستان جدید پیدا کنید؟ در بادی امر ممکن است شما فکر کنید این کار سخت یا پیچیده است. اما واقعیت این است که یافتن دوست ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در زبان انگلیسی به این کار قدم گذاشتن به سوی تاریکی می گویند! در حقیقت قوانین طبیعی آداب و معاشرت و غرور و ادبی که در برخوردهای روزمره داریم، در هنگام سفرهای غیر رسمی اعمال نمی شوند. این شیوه از برخورد غیررسمی می تواند برای یافتن دوست بسیار خوب باشد. است.

این که آیا شما مشتاق هستید تا با مسافرین محلی را ملاقات کنید یا در حال جستجو برای یک همسفر تا به تنهایی سفر نکنید، دو موضوع جداگانه است. در این مقاله ده راهنمایی مؤثر برای یافتن دوستان جدید در خارج از کشور خواهید یافت.

 

  1. به همه ی انسان ها فرصت بدهید.

در هنگام سفر با دیدی باز و روحیه ای جهان وطنی به افراد نگاه کنید. در این صورت شما افراد مختلفی را از سراسر جهان ملاقات خواهید کرد. بی تردید پس از چنین مواجهه ای با دنیا، آن آدم پیشین نخواهید بود. شما می آموزید که تفاوت هایی مانند سن، نژاد، زبان و غیره در برقراری ارتباط بسیار بی اهمیت هستند. در این صورت است که مردم همه جای دنیا جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند.

با این دیدگاه شما در می یابید که که افراد زیادی در اتوبوس، کافی نت، کتابفروشی یا باشگاه ها حضور دارند؛ که به دوستی با شما علاقمندند. در این دنیا هر کسی امکان دوست داشتن و دوست داشته شدن را به شما می دهد. آن را از دست ندهید.

  1. به جای پول خرج کردن در هتل، در خوابگاه ها اقامت کنید.

اقامت در یک خوابگاه بهترین راه برای دیدار با مردم و یافتن دوستان جدید در سفرهای انفرادی است. جنبه ی اجتماعی اقامت در یک خوابگاه به آن اندازه است که نمی توان آن را نادیده گرفت. همه ی مسافرانی که به تنهایی سفر می کنند، همین عقیده را دارند.

اگر تاکنون در خوابگاه ها اقامت نداشته اید، نگران نباشید. شما در خوابگاه ها هم به اندازه ی کافی استقلال و امنیت را احساس می کنید و هم روابط اجتماعی شما به خوبی شکل می گیرد. حتی زمانی که شما در یک اتاق خصوصی در یک خوابگاه اقامت داشته باشید، باز هم می توانید مردم را ملاقات کنید. اگر نمی دانید در یک خوابگاه و کجا و چگونه با دیگران آشنا خواهید شد، پاسخ این است که هر جایی از خوابگاه برقراری ارتباط ممکن است. به عنوان مثال شما می توانید در آشپزخانه و به هنگام صبحانه خوردن با آدم ها طرح دوستی بریزید. علاوه بر این بار خوابگاه همیشه بزرگترین مکان برای ارتباطات اجتماعی است. اما اگر شما اهل نوشیدن نیستید، در هنگام پنکیک خوردن یا اتاق های بازی خوابگاه دوستان جدید خود را پیدا کنید.