تکنیک های بسته بندی در سفر

ما چندین راهنمایی و ترفندی که جواب خودشون رو پس دادن رو توی این مقاله برای شما آماده کردیم: مجموعه ای این ترفندها، شما رو تبدیل به یه بسته بند ماهر می کنه. وقتی از خوانندگان سایت درخواست کردیم تا بهترین راهنمایی خودشون رو درباره بسته بندی در سفر، با ما به اشتراک بذارن، با ترفندهای بی نظیری برای یک بسته بندی خوب روبرو شدیم.

تکنیک های بسته بندی در سفر

در اینجا 16 مورد از ترفندهای ارائه شده توسط خوانندگان رو بخونید و یاد بگیرید.

کوله پشتی رو جایگزین چمدان کنین

کوله پشتی وسیله ای برای سبک سفر کردن هست. اگه دوست دارین بار سفرتون سبک و ساده باشه و از چمدان هم نمیخواین استفاده کنین، کوله پشتی عالی و بسیار سبک تر و آسان تر برای مدیریت سفرتون هست. حتی می تونین اون رو روی آویزهای سرویس بهداشتی آویزان کنین و دیگه نیازی به نگرانی در مورد به سرقت رفتنش در جاها و موقعیت های مختلف نداشته باشین.

از کیسه های بسته بندی زیپ دار استفاده کنین

از کیسه های قابل تنظیم برای بسته بندی استفاده کنین. از یک کیسه برای لباس های مشابه و یا برای لباس های روزانه استفاده کنین. قبل از اینکه زیپ اون رو بکشید، تمام هوای کیسه رو آزاد کنین تا فضای کمتری را اشغال کنه.

یک سری اضافی از داروهاتون رو به همراه داشته باشین

وقتی که مسافرت خارج از کشور در پیش دارین، یه مجموعه ضروری از تمام داروهای تجویزی تون رو توی یه  کیف پول اضافی نگهداری کنین، تا در صورتی که یکی از این داروها رو گم و یا در جایی فراموش کردین، همراه خودتون جایگزین داشته باشین.

خوراکی های مختصری رو به همراه داشته باشین

همیشه مواد غذایی سبک و خشک رو در کیف خودتون داشته باشین. بلغور جو های فوری، و همچنین آجیل و میوه های خشک نیز در سفرهایی که پیاده روی زیادی دارین یا دسترسی به رستوران رو نداشته باشین. توی این موقع ها براحتی نگران گرسنگی تون نیستین.

از کیف همسفرتون استفاده کنین

یکی دست از لباس هاتون را در کیف همسفرتون قرار بدین تا درصورت گم شدن کوله و یا کیف، نگرانی نداشته باشین.

از قبل، برای بستن وسایل سفرتون برنامه ریزی کنین

بهتره حدود سه هفته قبل از سفر، لباس، کفش و لوازم جانبی خودتون رو جمع کنین و اونها رو در گوشه ای از کمد و اتاقتون قرار بدین. با این کار، شما همه وسایل تون رو توی یه مکان دارین و برای بسته بندی نهایی به راحتی می تونین لوازمی رو که می خواین رو انتخاب کنین.

جا لباسی شخصی برای خودتون به همراه داشته باشین

اگر چیزی شبیه بلوز یا ژاکت داشته باشین که از پارچه ای ظریف باشه، اما باید آویزان بشه، بهتره از جالباسی شخصی خودتون استفاده کنین.

لباس های بچه ها رو جداگانه بسته بندی کنین

لباس های روزانه بچه ها رو توی کیسه ای جداگانه بذارین تا هر بار برای تعویض لباس اونها، کیف شما بهم ریخته نشه.

نشانه ای برای درب اتاق خود در سفر  به همراه داشته باشین

وقتی به سفرهای دریایی میریم، اکثر هتل ها همه اتاق هاشون دقیقا شبیه به هم هستن، یه چیزی به عنوان نشانه به درب اتاق تون بچسبونین یا یه نشونه ای رو در نظر بگیرین تا براحتی بتونین شناساییش کنین.

جواهرات کمی رو برای سفر به همراه داشته باشین

یکی از جواهرات کوچک و ارزان قیمت تون رو برای یه مهمانی شام همراه داشته باشین. این جایگزین خوبی میشه بجای آوردن یه دست لباس اضافی، که ممکنه فقط چند ساعت اون رو بپوشین.

حتما یک کیف پارچه ای بردارین

مطمئن باشین یه کیف پارچه ای برای هر نوع خریدی سبک و راحته و شما می تونین در سفر و خرید به راحتی اون رو حمل کنین.

به جای چتر، کت بارانی سبکی بردارین

کت و لباس بارانی، مشکل نداشتن چتر رو حل می کنن، اونا حتی از چتر شما رو خشک تر نگه می دارن. مزیت خوب دیگه ای که دارن اینه که در فضای اتاق هم خشک میشن.

از لباس های انتخابی تون عکس بگیرین

قبل از رفتن به سفر، با موبایل تون از ترکیب لباس هایی که می خواین بپوشین عکس بگیرین تا از انتخاب تون مطمئن بشین.

دوباره بار سفرتون رو چک کنین

اول، هر چیزی رو که فکر می کنین نمی تونین بدون اون زندگی کنین رو بسته بندی کنین، بعدش 50 تا 75 درصد از اون ها را به استثناء وسایل و لباس های ضروری، حذف کنین.

از یه قاب عینک برای جواهرات استفاده کنین

یه قاب عینک محکم، برای نگه داری جواهرات در سفر عالی هست. قاب عینک، برای حمل و محافظت از جواهرات کوچک و راحته و همچنین کارتون رو برای پیدا کردن طلا و جواهری که به دنبالش می گردین، راحت تر می کنه.

لوازم آرایشی و بهداشتی خودتون رو در کیفی جداگانه قرار بدین

وقتی که با همسرتون سفر می کنین، شاید هتل های مختلفی رو عوض کنین. برای صرفه جویی در زمان، یک کیف چند لا که دارای بخش های متعددی هست رو در کنار بار سفر بردارین. داخلش رو پر از لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی شامپو، اسپری مو و نرم کننده کنین. با این کار، وقتی که به هتل بعدی می رسین، به راحتی در حمام آویزان کنین و موقع رفتن هم به سادگی اون رو در چمدان قرار بدین.

شما هم فکر کنین و ترفندهای کوچیک و جالبی حتما به ذهنتون خطور می کنه تا در سفرهاتون استفاده کنین و حتما با ما به اشتراک بذارین.

منبع : smartertravel.com