تفریحات کمپینگ که سفر لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تفریحات کمپینگ چیست؟ آیا صرف رفتن به کمپینگ برای تفریح کردن کافی است؟ در این مرحله شما یک مکان مناسب برای اردو زدن پیدا کردید. چادر خود را راه انداختید. نوشیدنی و غذای لذیذ می خورید. اما همه ی اینها به تدریج یکنواخت می شود. شما نمی خواهید در چادر کاری را کنید که در خانه تان هم انجام می دادید. پس چه چیزهای دیگری می تواند مایه ی لذت و تفریح شما و همراهانتان شود؟ در این جا فهرستی از ایده های مناسب برای تفریح در کمپینگ را مرور کنید.

  1. بازی های پارتیزانی:

شما می توانید با کمی خلاقیت برنامه های مهیجی برای عملیات پارتیزانی بریزید. از طناب ها بالا بروید، کمین کنید و موقعیت های فرضی نبرد بسازید. اعضای کمپینگ می توانند به دو گروه تقسیم شوند. موقعیت جنگی راه بیندازند، نقشه بخوانند و برای یافتن هم برنامه بریزند. به این ترتیب همه ی افراد کمپینگ درگیر بازی می شوند. فراموش نکنید زیاد از محل کمپینگ دور نشوید و حتماً قطب نما به همراه داشته باشید.

  1. آتش روشن کردن در شب:

اغلب داشتن آتش روشن در شب بخش مهمی از تفریحات کمپینگ است. شما و همسفرانتان با نشستن دور آتش شب های رویایی را در کمپینگ رقم می زنید. ساز می زنید و آواز می خوانید. دور آتش می رقصید. برای هم از داستان ها خاطرات زندگی تان می گویید. در همان زمان سیب زمینی هایی که در آتش کباب کرده اید را نوش جان می کنید. بی تردید این تجربه حس همدلی شما را با دیگران بیشتر می کند. فراموش نکنید از این صحنه های رویایی عکس و فیلم بگیرید.

  1. انجام بازی های گروهی:

این روزها فعالیت های اجتماعی دیگر مثل قبل نیست. در طول زندگی روزمره در اوقات فراغت هر کسی سرش در تلفن همراه خودش است. رفتن به کمپینگ و قطع ارتباط با دنیای مجازی فرصتی عالی برای روی آوردن به بازی های گروهی است. از وسطی و فوتبال و والیبال گرفته تا بازی های نشستنی مثل اسم فامیل، پانتومیم، دبرنا و غیره. این تفریحات کمپینگ خاطرات خوشی را برای شما خواهند ساخت.

  1. چیدن ستاره ها:

آیا زندگی آپارتمانی شما را از دیدن ستاره ها محروم نمی کند؟ شب های کمپینگ بهترین زمان برای لذت بردن از آسمان پرستاره است. اگر در کویر باشید که ستاره ها آن قدر به شما نزدیکند که می توانید آنها را بچینید. اما حتی اگر در جنگل هم باشید، آسمان پرستاره را به خوبی می بینید. از دیدن ستاره ها لذت ببرید. و اگر دوست دارید تفریحات کمپینگ خود را کامل کنید، دوربین یا تلسکوپ کوچکی به همراه داشته باشید.

  1. سایر تفریحات:

از دیگر تفریحات کمپینگ می توان به تماشای طلوع و غروب خورشید و ماه اشاره کرد. هم چنین شما می توانید در طبیعت عکاسی کنید. هم چنین می توانید با گیاهان و گل و طبیعت و جانوران ارتباط بگیرید. می توانید میوه های وحشی مانند شاتوت و بلوط جمع کنید. علاوه بر این می توانید مدیتیشن کنید، ورزش کنید، شنا کنید، ماهی گیری و قایق سواری کنید. در مجموع سعی کنید تمام کارهایی که در زندگی شهری از آن محروم هستید را تجربه کنید.